حجاب

قصص سكس ساخن مع فتيات عربيات حقيقيات محجبات ومنقبات ممحونات الى اقصى حد, عاشقات للجنس والنيك وفنانات متمرسات بالسكس الساخن بجميع النوعيات والوضعيات.. قصص نيك تروي وضعيات ماجنة وممحونة لفتيات سكسيات محجبات ومنقبات يمارسن السكس والنيك بشهوة عارمة تثير الاحاسيس بشكل قوي

مرات خالي الجميلة منقبة ملتزمة بس تعبانة جامد اوي و علاقتي المحرمة معاها الجزء الثاني

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-06 وسوم: مرات خالي, ملتزمة, منقبة

انا بس كنت عارف السبب فقررت اني أروحلها بعد الشغل. خبطت بابها فتحت و وشها احمر مالخجل قعدت وكان وشها فالأرض خجلاً مني فقلت: مرات خالي… مش مستاهلة ده كله…. عادي جداًً و شها احمر زيادة و رفعت عينيها فيا و غلبتها دموعها… بقيت عينها بتشر دموع… قلبي انفطر بصراحة واتحولت جنبها: بس بس…ليه كدا…كنت […]

مرات خالي الجميلة منقبة ملتزمة بس تعبانة جامد أوي و علاقتي المحرمة معاها الجزء الأول

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-05 وسوم: تعبانة, مرات خالي, منقبة ملتزمة

من سنين فاتت , حوالي اتناشر سنة, كان عمري أنا محمود وقتها 23 سنة اتلفق لخالي الموظف الحكومي بقطاع الضرايب قضية اختلاس او رشوة مش فاكر بالضبط و تم سجنه! حكم عليه القاضي بالسجن لمدة ست سنوات ترك فيها مرات خالي الجميلة دعاء اللي كان عمرها 27 سنة و عنده منها بنوتة اسمها سارة عمرها […]

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الثاني

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-04 وسوم: شرموطة, مصرية, منقبة

ابتسمت وقالت وهي باصة قدامها: عاوزني انزله! قلت باغازلها بس صادق في غزلي: لأ…خالص…هو في حد يشوف الشمس ويقولها أغربي… ابتسمت و وشها احمر وقالت: العيال عند ستهم النهاردة و محمود جوزي مسافر ما تيجي ناكل برة…و فعلاً راحت أحلى منقبة مصرية مكنة بينا على مطعم وكنت طوال القعدة باتامل في عيونها… هناك حكيت ليا […]

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الاول

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-04 وسوم: شرموطة, في سرير جوزها, مصرية

حكايتي مع أسماء, منقبة مصرية مكنة اللي أتحولت إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها, من أول ما دخلت الشركة و أنا كنت باسميها الحاج أسماء من جمودها و نشفانها في مقر الشغل معانا. هي موقعها في الشغل يعتبر اقل من مديرة و اكبر من زميلة لأنها بتراجع الحسابات في الشركة ، بالطبع مش هاذكر […]

مرات معلمي منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر صناعي الجزء الثاني

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-03 وسوم: زبر صناعي, شرموطة, منقبة

مع كل سحبة , زبري كان بيشدّ أوي… طيزها المبرومة بانت قدامي…. زبري جابهم في البنطلون بتاعي…كنت سريع أوي…هديت شوية ولحظات وزبري وقف …ادورت مرات معلمي, أسخن منقبة شرموطة شفتها, قدام المراية بان ليا كسها…كنت اول مرة اشوف كس حقيقي… كان منفوخ وشفايفه ملصوقة في بعض و بينهم في الاعلى زنبور مهتاج…كان أبيض مش داكن….كس […]

مرات معلمي منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر صناعي الجزء الأول

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-02-03 وسوم: زبر صناعي, شرموطة, منقبة

اسمها مدام عنيات أربعة وتلاتين سنة منقبة متوسطة الطول تخينة شوية بس جسمها صاروخ. سمعتها مش كويسة بس مفيش حد في المنطقة بتاعتنا يقدر يتعرضلها؛ عشان أهلها مسيطين و معروفين تجار مخدرات بس في المستخبي! تسكن الباطنية مرتع الحشيش و بيوت البغاء! عنايات أول مرة أعرفها أنها منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر […]

محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية تمص زبي و ألحس كسها الجزء الثاني

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-01-31 وسوم: تمص زبي, محجبة مكنة, هيجانة أوي

دخلت و انا بأتملى من حسن مفاتنها و بقيت هيجان عليها! البنت كانت بتابع نظراتي لجسمها و تشوف تأثيرها علي! البنت كانت مرقعة اوي وحلوة أوي! كانت بردة بتبادلني نفس النظرات الشبقة التعبانة . قلت لأحلى بنت محجبة مكنة أوي في الثانوية كلها و أنا بابتسم و أزغرلها: أيه الحلاوة دي..يا رولا… أنا لو كنت […]

محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية تمص زبي و ألحس كسها الجزء الأول

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-01-31 وسوم: تمص زبي, محجبة مكنة, هيجانة

أنا وائل مدرس فيزيا من القليبوية عندي 37 سنة مدرس قديم وخبرة وكمان معايا النهاردة بنت محجبة مكنة هيجانة أوي اسمها رولا في الثانوية مكنتش متوقع ن علاقتي بها تتطور بالشكل العجيب ده لدرجة أنها تمص زبي و أنا بدوري ألحس كسها لحد ما تجيبهم. بس بأمانة البنت صاروخ يا حلاوتها بالحجاب اللي بياكل منها […]

بنت خالي موزة محجبة شرموطة هيجانة تمص زبري و أنيكها من الطيز أحلى نياكة الجزء الثاني

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-01-28 وسوم: بنت خالي, محجبة شرموطة, هيجانة

كلام بنت خالي رانيا هيجني نيك و قلت في بالي هي شمال ولا أيه ؟ا دي باين عليها مجبة شرموطة هيجانة اوي! المهم قعدت اقلب لقيت عندنها افلام بورنو ؟!! يانهار أسود!! بنت خالي بتتفرج على بورنو! أيه الشرمطة دي كلها. امال ازاي هي بنت محجبة و بتلبس جيبات!! فضلت أقلب في شات خطيبها تاني […]

بنت خالي موزة محجبة شرموطة هيجانة تمص زبري و أنيكها من الطيز أحلى نياكة الجزء الأول

بقلم‎ mokh بتارخ‎ 2017-01-28 وسوم: بنت خالي, محجبة شرموطة, هيجانة

أنا و ليد عندي 22 سنة بعيش في دمياط من عيلة محافظة خلصت اربع سنين آداب قسم مساحة ومكنش ليا جيش لأني وحيد أبويا و أمي و على بنتين اتجوزوا لأنهم أكبر مني و أنا آخر العنقود. طبعاً انتو عارفين وضع مصر عامل ازاي فانا اتخرجت من هنا, و القهاوي والبيت استلموني من هنا . […]

مرر الى الاعلى