فتاة مصرية

فتاة مصرية تروي قصة سكس مصري روعة شاب مصري وسيم ناكني في طيزي و فتحني الجزء الثالث

بتارخ‎ 2017-01-20 فئة: سكس عربي وسوم: شاب مصري, فتاة مصرية, ناكني في طيزي

كنت كلما الحت شهوتي, و بحكم أني محافظة خجولة حيية أزهرية الدراسة  لا أواعد الشبان,  أقتعد قاعدة السيفون و أفتح شطاف المياه و أسلطها  على ذلك الشيطان الذي يدعوني  إلى الخطيئة! كان رشاشا المياه يدغدغ بظري الهائج المتورم و يزغزغ أطواء شفاة  عضوي  ويداي تعتصران نهديّ و أنا اقرص حلمتيهما و افرك و أزيد من […]

فتاة مصرية تروي قصة سكس مصري روعة شاب مصري وسيم ناكني في طيزي و فتحني الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-01-20 فئة: سكس عربي وسوم: سكس مصري روعة, شاب مصري, فتاة مصرية

واصلت ليلى, أجرأ فتاة مصرية عرفتها,  قصة سكس مصري روعة مع شاب مصري وسيم و قالت:” وليد حبيبي صدمني بجرأته… فأنا برقتله بعيني الواسعة: عايز تنكني! فهز راسه يا بيبي وقالي: أصلي أنا بقى  زهقت من التحسيس! قلتله و انا مزبهلة وبزازي بتاكلني: حبيبي .. انت عارف انا بنت …فقالي: وماله يا قلبي… أفتحك ونتمتع […]

فتاة مصرية تروي قصة سكس مصري روعة شاب مصري وسيم ناكني في طيزي و فتحني الجزء الاول

بتارخ‎ 2017-01-19 فئة: سكس عربي وسوم: سكس مصري, شاب مصري, فتاة مصرية

ليلى فتاة مصرية سمراء البشرة  متوسطة الطول بملامح صغيرة سكسية روعة و صدر نافر ممتلئ و أرداف  مبرومة مكورة هزازة تحكي لي قصتها في سكس مصري روعة جرى بينها و بين شاب مصري وسيم وهو “الموز” كما تطلق عليه ليلى السكسي بلغتها و هو الذي” ناكها برضاها و فتحها و ناكها من طيزها” كما قالت  […]

سكس مصري نار مع فتاة المطعم فتاة مصرية جريئة جداً الجزء الاول

بتارخ‎ 2017-01-12 فئة: سكس عربي وسوم: سكس مصري نار, فتاة مصرية, نيك نار

من سنة فاتت كنت مصاحب فتاة المطعم اللي هي فتاة مصرية جريئة جداً ماشفتش قبلها زيها اتعلمت على ايديها كل اللي يتمناه شاب لسة مش خبرة فمارست معاها سكس مصري نار أوي ولعني بجد و خلاني مش طايق اسيبها مع انها مكنتش بنت و كانت ليها علاقات قبل كدة. البنت دي شغالة في أفخم مطاعم […]

تفريش كس و بزاز فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة ونزلتهم على فخادها الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-01-09 فئة: سكس عربي وسوم: اسكندرانية, فتاة مصرية, كس وبزاز

سألتها: يعني مش عارفة هيعمل ايه بعد ما يقلعك… فابتسمت بخجل و قالت بدلع الخولة المنيوكة في همس كانها توشوش نفسها: كان هينكني! فقلت : أمال انت فاكرة ايه…أيوة هينيكك .. عملت وفاء أنها زعلانة وقالت: عيب عليك ماتقولش كدة….فقلت: أنت زعلتي ليه…طب هو النيك حاجة وحشة! فابتسمت تاني و وشها قلب طماطم وقالت بخجل […]

تفريش كس و بزاز فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة ونزلتهم على فخادها الجزء الاول

بتارخ‎ 2017-01-09 فئة: سكس عربي وسوم: اسكندرانية, فتاة مصرية, كس وبزاز

من سنة تقريباً كنت تعرفت على فتاة مصرية اسكندرانية دلوعة أوي كان عندها تمنتاشر سنة. كانت في السينما مع صاحبتها و كنت انا وصاحبي و حصلت معاكسة من جانب شوية شباب صغير فدافعت عنهم هي و صاحبتها فعرفت أظبطها و صاحبي يظبط صاحبتها و كنا لسة متخرجين وهم كانوا لسة في ثانوي. اسمها وفاء وهي […]

فتاة مصرية ممحونة هايجة فشخ بتلعب في كسها و أنيكها من طيزها

بتارخ‎ 2017-01-08 فئة: سكس عربي وسوم: فتاة مصرية, ممحونة, هايجة

الكلام ده كان من حوالي تلات سنين فاتوا لما وقعت عيني على فتاة مصرية ممحونة هايجة و انا بشوفها من بلكونة بيتي وهي بتلعب في كسها في الحمام. كانت قصاد بيتنا مدرسة لطلبة ثنوية بنات , ثانوية عامة, و كنت بصراحة في الوقت ده في أولى كيلة و هايج و لسة مقفشتش في البنات اللي […]

فتاة مصرية رقيقة تمص زبي بحرارة

بتارخ‎ 2017-01-08 فئة: سكس عربي وسوم: تمص زبي, فتاة مصرية, هيجانة

أنا وائل مصري أعيش في القاهرة ومن تلات سنين حصلت معايا حادثة غريبة و لذيذة جداً خرجتني من الوضع المأساوي اللي كنت فيه. ساعتها كنت مخنوق جداً و خارج من صدمة عاطفية مدمراني و حب فاشل وأنا مكنتش عارف ان القدر مخبيلي فتاة مصرية رقيقة زي النسمة تدخل عليا وة تدلعني و تمص زبي بحرارة […]

خطيبتي فتاة مصرية هايجة نيك وعايزة تتفرش زي صاحبتها الجزء الثالث

بتارخ‎ 2017-01-06 فئة: سكس عربي وسوم: خطيبتي, فتاة مصرية, هايجة نيك

قلت وكنت مسكتها من دراعتها : أنت خليتي فيا عقل..و غمضت خطيبتي سجى عينيها و شفايفها ارتعشت وهي بتتفتح و بتتوقع بوسة و شدتها عليا وضمتها و حطيت شفتها التحتانية بين شفايفي و بقيت أمصمص شفايفها فخفنا حد يشوفنا فبعدنا و طوقتها بدراعي و انا ببوس كل حتة في وشها الجميل المثير وأيدها بتتسحب لحد […]

خطيبتي فتاة مصرية هايجة نيك وعايزة تتفرش زي صاحبتها الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-01-06 فئة: سكس عربي وسوم: خطيبتي, فتاة مصرية, هايجة نيك

بصراحة زبري و قف و هجت جداً فضمت خطيبتي سجى في حضني و هي رمت راسها على صدري وكانت هايجة نيك و عينيا جات في عينيها و شفايفها راحت تفتح و تفارق بعض و هي بترتعش و بقيت تزحف بدماغها ناحية شفايفي فقربت منها و جسمي بيترعش و سخن وخفت امها تقفشنا و أنا بابوسها […]

مرر الى الاعلى