منقبة

زوجة مصرية منقبة بمارس احلى سكس مع عشيقي الجزء الأول

بتارخ‎ 2017-02-09 فئة: حجاب وسوم: زوجة مصرية, عشيقي, منقبة

” مش عارفة اعمل ايه يا سلوى… انت اعز صديقاتي…قوليلي.. أنا باعشق رامز و بحبه أوي وعشت معاه أحلى سكس مصري بعد اما عرفته.. بس أخت جوزي ظبطتني و أنا على سرير أخوها مع رامز… و عايزاني اطلب الطلاق بسكوت….” دي كانت مشكلة هبة صاحبة سلوى وهي زوجة مصرية منقبة غاية في الجمال و الحلاوة. […]

زوجة مصرية منقبة بمارس احلى سكس مع عشيقي الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-02-08 فئة: حجاب وسوم: أحلى سكس, زوجة مصرية, منقبة

يومي كله بقى ملك لرامز عشيقي…. كنت اصحى بسعادة بسعادة لبدء يوم جديد من الرسايل والمكالمات….. حياتي اتغيرت و البهجة عرفتها كتييييير أوي.. كنت بامارس معاها أحلى حب عذري فالتليفون….لسة مكناش و صلنا لاحلى سكس و اقعي…. في شقته…في مرة طلب عشيقي رامز أنه يشوفني.. على لطبيعة… ..وكنت ارفض وبإصرار. كنت باقول …لا مينفعش أخون […]

زوجة مصرية منقبة بمارس احلى سكس مع عشيقي الجزء الأول

بتارخ‎ 2017-02-08 فئة: حجاب وسوم: أحلى سكس, زوجة مصرية, منقبة

” مش عارفة اعمل ايه يا سلوى… انت اعز صديقاتي…قوليلي.. أنا باعشق رامز و بحبه أوي وعشت معاه أحلى سكس مصري بعد اما عرفته.. بس أخت جوزي ظبطتني و أنا على سرير أخوها مع رامز… و عايزاني اطلب الطلاق بسكوت….” دي كانت مشكلة هبة صاحبة سلوى وهي زوجة مصرية منقبة غاية في الجمال و الحلاوة. […]

مرات خالي الجميلة منقبة ملتزمة بس تعبانة جامد اوي و علاقتي المحرمة معاها الجزء الثالث

بتارخ‎ 2017-02-07 فئة: حجاب وسوم: تعبانة أوي, مرات خالي, ملتزمة

بصراحة بدأت أفكر في اللي عملته و أني ميصحش أستغل مرات خالي وهي منقبة ملتزمة بس تعبانة جامد أوي بسببب غياب جوزها! مع أني أول مرة احس بمتعة زي اللي حسيتها مع مرات خالي الجميلة إلا أني قررت أني مش هاروحلها… هي كمان مطلبتنيش لمدة أسبوع…لحد اما شهوتها نقحت عليها و طلبتني… و انا اتعللت […]

مرات خالي الجميلة منقبة ملتزمة بس تعبانة جامد اوي و علاقتي المحرمة معاها الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-02-06 فئة: حجاب وسوم: مرات خالي, ملتزمة, منقبة

انا بس كنت عارف السبب فقررت اني أروحلها بعد الشغل. خبطت بابها فتحت و وشها احمر مالخجل قعدت وكان وشها فالأرض خجلاً مني فقلت: مرات خالي… مش مستاهلة ده كله…. عادي جداًً و شها احمر زيادة و رفعت عينيها فيا و غلبتها دموعها… بقيت عينها بتشر دموع… قلبي انفطر بصراحة واتحولت جنبها: بس بس…ليه كدا…كنت […]

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-02-04 فئة: حجاب وسوم: شرموطة, مصرية, منقبة

ابتسمت وقالت وهي باصة قدامها: عاوزني انزله! قلت باغازلها بس صادق في غزلي: لأ…خالص…هو في حد يشوف الشمس ويقولها أغربي… ابتسمت و وشها احمر وقالت: العيال عند ستهم النهاردة و محمود جوزي مسافر ما تيجي ناكل برة…و فعلاً راحت أحلى منقبة مصرية مكنة بينا على مطعم وكنت طوال القعدة باتامل في عيونها… هناك حكيت ليا […]

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الاول

بتارخ‎ 2017-02-04 فئة: حجاب وسوم: شرموطة, في سرير جوزها, مصرية

حكايتي مع أسماء, منقبة مصرية مكنة اللي أتحولت إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها, من أول ما دخلت الشركة و أنا كنت باسميها الحاج أسماء من جمودها و نشفانها في مقر الشغل معانا. هي موقعها في الشغل يعتبر اقل من مديرة و اكبر من زميلة لأنها بتراجع الحسابات في الشركة ، بالطبع مش هاذكر […]

أرملة منقبة شرموطة تعبانة أوي تتشرمط معايا و أنيكها في بيتها الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-02-04 فئة: شرموطة وسوم: أرملة, شرموطة, منقبة

ضحكت وقلت: لا ما انا فسختها… هي باستغراب: ليه كدا…انا: مش فاهماني… معندكيش عروسة ليا…ضحكت وقالت: و ماله… بس مواصفاتك ايه…انا : يا ريت تكون نسخة منك ….ضحكت واتشرمطتت عليا زي ما باتشرمط عليها: وليه نسخة.. مالاصل موجود هههه و رفعت وشها و ابتسمت… انا: فعلاً الدهن فالعتاقي… ام ولاء ضحكت ضحكة شرموطة مثيرة: بس […]

مرات معلمي منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر صناعي الجزء الثاني

بتارخ‎ 2017-02-03 فئة: حجاب وسوم: زبر صناعي, شرموطة, منقبة

مع كل سحبة , زبري كان بيشدّ أوي… طيزها المبرومة بانت قدامي…. زبري جابهم في البنطلون بتاعي…كنت سريع أوي…هديت شوية ولحظات وزبري وقف …ادورت مرات معلمي, أسخن منقبة شرموطة شفتها, قدام المراية بان ليا كسها…كنت اول مرة اشوف كس حقيقي… كان منفوخ وشفايفه ملصوقة في بعض و بينهم في الاعلى زنبور مهتاج…كان أبيض مش داكن….كس […]

مرات معلمي منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر صناعي الجزء الأول

بتارخ‎ 2017-02-03 فئة: حجاب وسوم: زبر صناعي, شرموطة, منقبة

اسمها مدام عنيات أربعة وتلاتين سنة منقبة متوسطة الطول تخينة شوية بس جسمها صاروخ. سمعتها مش كويسة بس مفيش حد في المنطقة بتاعتنا يقدر يتعرضلها؛ عشان أهلها مسيطين و معروفين تجار مخدرات بس في المستخبي! تسكن الباطنية مرتع الحشيش و بيوت البغاء! عنايات أول مرة أعرفها أنها منقبة شرموطة تقلع قدام المراية وتجيب شهوتها بزبر […]

مرر الى الاعلى